fredag 18 juli 2008

Semester

Nu går jag på semester, och jag har inte planerat att använda datorn speciellt mycket under denna period. Därför kommer det bli högst sporadiska inlägg under kommenade tre veckor.

Gällande mina nyckeltal så ser det ut på följande sätt:

Vikt
Vikt: 86.3 (Start: 87,9) = Jag har gått ner 1.6 kg sen 30 Juni, och mitt mål var att gå ned till 85 innan Juli är slut.

Ekonomi
18 Juli => Tillgångar - Skulder = -106 774:-
1 Juli: => Tillgångar - Skulder = -102 786:-

Här har min rikedom minskat med -3988 kr. Men det är ingen fara på taket då det inte är samma mätperiod. Det blir en mer rättvis bedömning om jag mäter den 1 Augusti.

Midjemått
Har jag inte haft möjlighet att mäta på ett tag, men sista gången jag mätte så var det på 99 cm. Och jag startade med 102 cm så det är en minskning med 3cm.

Antal steg under arbetstid
Detta nyckeltal får jag börja mäta efter semestern

Antal dagar utan Snus
Har inte snusat på 200 dagar!

Antal dagar utan kaffe
Detta nyckeltal är inte relevant att mäta längre då jag tar mig en kopp då och då. (Men är bättre än förut då jag kunde dricka 6-7 koppar på den dag).

Tips på fler nyckeltal att mäta tas tacksamt emot.

Tack för mig så länge!

Inga kommentarer: